Mijn naam is Jordaan. Ik ben 19 jaar oud en ik studeer aan een zeer vreemde hogeschool. Het bevindt zich op een semi-onafhankelijk eiland, waar veel dingen gebeuren die in een normaal land onacceptabel zouden zijn. Mijn hogeschool, Het Oceaan Instituut voor Lichamelijke Opvoeding, dat we gewoon Oceaan noemen, traint atleten en sportcoaches. Wanneer ik hier over drie jaar afstudeer, zal ik gewild zijn als gymleraar. Alle studenten hier zitten ofwel in het onderwijsprogramma of in het atletische prestatieprogramma. En, needless to say, alle studenten hier zijn uitstekende fysieke exemplaren. Maar daar eindigt de gelijkenis. Zoals in elk educatief ecosysteem zijn er persoonlijkheden en zijn er persoonlijkheden. Ik ben gewoon een gemiddelde jongen, over het algemeen extravert en vriendelijk. Mijn favoriete sport is basketbal, maar hier leren we de ins en outs van alle gangbare sporten. Sommige van mijn klasgenoten zijn extreem vriendelijk. Maar er zijn er een paar die, om het maar bot te zeggen, klootzakken zijn. Arrogante pestkoppen. En, je raadt het al, dat zijn de beste atleten en de knapste jongens. Zij krijgen de meisjes, zij winnen, zij hebben de lol. Dus wat is er vreemd aan deze plek? Nou, vanwege de nadruk op atletiek is er een obsessie met het menselijk lichaam. We checken elkaar allemaal uit, kleedkamer- en douchetijd is iets om naar uit te kijken. En, needless to say, er gebeurt veel sexy stuff. En de school weet het. De docenten gebruiken het in hun voordeel, en zij zijn ook sexy. Dus, bijvoorbeeld, het is niet ongehoord dat een docent een student opdraagt om wat kleren uit te trekken. Het is ook niet ongehoord dat een docent bijna niets draagt tijdens het lesgeven. Het is niet alleen een seksding, het heeft zin in de context van de les. Bijvoorbeeld, in een basiscursus calisthenics moeten we zien hoe de verschillende oefeningen verschillende spieren beïnvloeden. De hogeschool is misschien gemengd, maar sommige lessen zijn alleen voor mannen. Ik vermoed dat dit deels komt door het seksuele element van de training. Begrijp me niet verkeerd! We hebben niet alleen maar lol, we werken heel hard. Afgestudeerden van Oceaan zijn zeer gewild op basisscholen, middelbare scholen en zelfs universiteiten. Het seksuele aspect is niet toevallig, het is opzettelijk. Een sterke seksdrive is een enorme motivator voor een verbeterde fysieke conditie en atletische prestaties. Dus de school moedigt dat aan. Op een basaal niveau zorgt de wens om meisjes of jongens te krijgen ervoor dat je in model-perfecte vorm wilt zijn. Een ander aspect dat zich leent voor het seksuele is dat van discipline en onderwerping. Een coach die weet dat zijn team als één geheel zal werken, is een coach die succesvol zal zijn. Om die reden leert Oceaan het idee dat hoe intiemer teamleden met elkaar zijn, hoe cohesiever ze zijn. Cohesie leidt tot overwinningen. Dat betekent ook dat intimiteit tussen mensen van hetzelfde geslacht wordt aangemoedigd. Deze filosofie gaat terug tot de oude Grieken, die naakte atletiek beoefenden. En het is bekend dat er toen ook veel dingen tussen mensen van hetzelfde geslacht gebeurden. Dus die kleedkamertijd na de training kan ook worden gezien als onderdeel van de workout. Sommige jongens lopen rond met enorme erecties en gaan dan onder de douche. En sommige andere jongens douchen dan met hen en hebben plezier. Ik ben wat gereserveerder, dus ik ben meestal niet op zoek om mijn naaktheid te paraderen. Ik ben ook een beetje aangetrokken tot jongens, maar ook een beetje bang ervoor. Ik kwam hier niet voor de seks, ik kwam hier voor de opleiding. Ik ben geen preuts persoon, dus ik hou wel van de sfeer, maar ik sta niet in het middelpunt ervan. Maar een paar weken geleden veranderden de dingen voor mij. Het was deels mijn schuld, maar sindsdien heb ik er geen spijt van gehad. Ik kwam in het middelpunt van de naaktheid in mijn calisthenics les. Het was niet omdat ik er zo goed in was, noch omdat ik zo knap ben. Om eerlijk te zijn, er zijn veel knappere jongens in de klas. Het was omdat ik de leraar boos maakte. Om preciezer te zijn, ik beledigde de leraar. Het was een van die lessen waar de leraar spieropbouw demonstreerde terwijl hij een badpak droeg, en ik begon te fantaseren. Terwijl ik dat deed, vond ik mezelf de leraar’s lichaam schetsen, maar zonder het badpak. Terwijl ik dat deed, begon mijn pik te groeien. Dit zou prima zijn geweest, als Bram, een vervelende pestkop die naast me zat, het niet had opgemerkt. Maar dat deed hij, en aangezien hij me ook niet zo mocht, was hij niet van plan om een kans als deze voorbij te laten gaan. In één snelle beweging griste Bram mijn tekening weg. Hij keek ernaar, keek naar mij, en grijnsde. Hij hield het omhoog als een rode doek voor een stier, en ik hapte toe. Ik reikte ernaar om het te pakken, maar hij trok het weg en liet het op de grond vallen. Op dat moment zagen twee andere jongens in de klas mijn kunstwerk, en lieten hoorbare giechels horen. Al dit tumult trok natuurlijk de aandacht van de leraar, die in onze richting liep. “Wat is er aan de hand? Denken jullie jongens dat jullie weer op de middelbare school zijn?” Terwijl hij nu stond, in al zijn prachtige badpakglorie, vlak bij Bram’s bureau, werd ik me bewust van twee sensaties. Een beetje een blos, en wat meer actie van beneden terwijl ik een beetje opgewonden raakte hiervan. Bram zorgde ervoor dat de leraar het papier kreeg, en toen vroeg de leraar wie de kunstenaar was. Een simpele duimwijzing van Bram stelde mijn schuld vast. Kleine duivelse glimlachjes op Bram en zijn maatjes vergezelden de ontdekking van de leraar. Hij draaide zich toen om en liep naar de voorkant van de klas, terwijl hij zei: “Jordaan, kom naar voren in de klas.” Hij zei
in that disciplinary tone that every kid knows. For good measure, he added the obligatory “now!” Bram and his friends were loving this. I got up and walked to the front of the class. “You have a problem with respect, don’t you.” I was silent, looking a little sheepish and really feeling my blush. But my dick was not going down, and I didn’t want that to be seen. Almost as if sensing it, the teacher said “please turn and face the rest of the class.” “Come on, go down,” I’m thinking as I tried to quickly hide the erection. But the teacher was insistent. “I said turn around! What’s your problem?” Very embarrassed, humiliated actually, I turned to face the class. The problem was obvious, and drew outright laughter from the class. The teacher came on my side and looked straight at my bulge. “Well you obviously misunderstood that this was a sex class. So for you, that’s what it is going to become. Class, do you think that Jeroen has a hard on?” Wow, such directness! “We can’t tell,” said Bram with a broad grin. His friends chimed in, “No, we can’t be sure.” Everybody left, including the teacher, knew where this was going, and, to be honest, I had mixed feelings about it. When you have an erection, even sexual humiliation doesn’t seem so bad. I just kept silent and waited to see how it was going to play out. “Well, I believe in democracy, so I’d like to know who is in favor of making Jeroen show us whether he has a hard on or not?” I think two guys voted against, and everyone else was in favor. But Bram had to add something for good measure. “Sir, I think it’s important to teach Jeroen a lesson. He was not only disrespectful to you, but you should know, in general many of us consider him to be an egotistical ass hole.” Wow! That was uncalled for! I was gratified to see that not a few guys in the class were shouting Bram down and voicing support for me. Even though they wanted to see me naked, they weren’t nasty. But Bram was, and it was clear to all. Even the teacher noticed it, but in his diabolical way, this could be sweet revenge. Turning to me, he said “I see you have a lot of friends here, who don’t want to punish you too badly, so they won’t have to. That’s fair. But I see that Bram has a problem with you, so I want to deal with that directly. Bram, please come to the front of the room.” Bram didn’t know what to think, and seemed a little bit nervous as he got up from his seat. “Take this chair over here and sit down,” instructed the teacher. Bram sat in front of the front row, facing me and the teacher. “Jeroen, since you have turned this into sex class, and you have obviously been nasty to Bram, as well as disrespectful to myself, we need to teach you a lesson. For the next 20 minutes, you must do whatever Bram tells you to.” After the initial shock of these instructions wore off, both Bram and the teacher developed very smug smiles. And his friends in their seats were audibly oohing. Bram wanted to make sure he understood, so he asked the teacher “What exactly can I tell him to do?” “Anything you want. You can do what you want to him, touch him or more, as long as no injury is done. Your punishment may be sexual, although I will draw the line at full-on sex. Understand?” Each word of these instructions got a rise from Bram and his friends, and gave me chills. “You say he’s got a big ego, and I agree, so feel free to put him in his place.” “Will do, sir,” answered Bram. Then he turned to me. “Well, Jeroen, what do you have to say for yourself?” I didn’t quite get what he wanted, so he helped. “Don’t just stand there like an idiot, tell me that you’re a fucking ass hole and that now, in front of everybody here, you’re going to do anything I fucking want.” I glanced at the teacher, to check if this was okay, and the teacher was nodding. I guessed I had no choice. “I am a fucking asshole, and I will do whatever you want.” “What did you forget to add?” I got it. He was looking for a term of subservience. I gave it to him. “I will do whatever you want, meester Bram.” Snickers and satisfaction from the guys. “The guys think you may have a hardon. Do you? You might as well tell, since we’re going to see it anyway. And while you’re at it, tell us who it’s for.” Even the question heated me up. But here was a political question for me. Do I admit that it was for the teacher, or do I continue kissing up to Bram? I figured I do both. “Well, I have a hardon right now. It started for the teacher, but I think it’s also for you, meester Bram.” I could’ve added, “and I think half the class and growing has a hardon at the moment,” but I didn’t want to piss anyone else off. “Take off your shoes and socks, horny slave.” Now, normally, taking off your shoes and socks is not a very sexual thing. But it turned me on even more, because of what it meant. I was obeying this obnoxious bully, who happened to be excessively good-looking, and starting to take off my clothes. He knew, the teacher knew, the whole class knew, and I knew, that when I took off those shoes and socks, it meant I’d be taking everything else off as well. His mastery would be established. So, very subserviently, I bent down and took off my shoes and socks. I then
Stond rechtop, tegenover Bram, op blote voeten. “Uit met dat shirt, jongen.” Gehoorzaam kruiste ik mijn armen naar de onderkant van mijn shirt en trok het langzaam over mijn hoofd. Er waren glimlachen en gegniffel toen ik het uittrok en op de tafel naast me legde. Ik stond toen met mijn armen langs mijn zij, direct voor Bram, met mijn bovenlichaam volledig bloot. “Laat die spieren zien, hete jongen,” beval hij. Mijn armen zijn behoorlijk goed ontwikkeld, en ik vond het eigenlijk leuk om mijn spieren te laten zien. “Wie wil Jordans spieren voelen?” “Oh, wij wel!” Het waren die kameraden van Bram die op zoek waren naar kattenkwaad. “Ga daarheen, en laat mijn jongens met je spelen.” “Ja, Meester Bram.” Ik ging naar elk van hen toe en poseerde met mijn spieren. Terwijl ik stond en zij zaten, konden ze me niet voelen. Bram gaf het voor de hand liggende bevel: “Ga op je knieën, idioot.” Ik ging naar beneden, en toen maakten de jongens obscene geluiden terwijl ze deden alsof ze opgewonden waren door mijn bovenlichaam te voelen. Ze deden het langzaam, sensueel en spottend. Ik moest toegeven, ik vond het heerlijk om hun handen op mijn lichaam te voelen. Die jonge, sterke, gladde handen die me aanraakten en knepen, terwijl ik geen recht had om hen te stoppen, waren buitengewoon aangenaam. En de kreunende en ademende geluiden die ze maakten terwijl ze dat deden, lieten me bijna echt kreunen. Maar ik hield vast aan het beetje waardigheid dat ik nog had. Maar ik werd toch opgewonden. Een van zijn wolven merkte het op en zei: “Jordan vindt dit leuk, kijk maar naar zijn kruis.” Ja, het stond recht vooruit. En al die jongens die naar me keken, zorgden ervoor dat het voorlopig niet zou zakken. “Verdomme. Sta op, geile Jordie. Sta voor je meester Bram en trek je broek uit.” Gejuich, en ik stond op. Tegen die tijd was de hele klas in de scène betrokken. “Trek het uit, trek het uit,” was het gezang van die jongens. Persoonlijk ben ik erg van de onderbroeken. Zeker, een naakte hunk is zeker opwindend, maar eentje in ondergoed is ook erg heet. Omdat ik me sexy voelde, maakte ik het uittrekken van mijn broek zo langzaam en sensueel mogelijk. Van de knoop bovenaan tot een zeer bewuste verlaging van de rits, langzaam de broek over mijn ondergoed schuivend, genoot ik van elk moment. De jongens vonden het geweldig en floten hun goedkeuring. Zelfs Bram deed mee. “Dat was goed, ik zou je zelfs leuk kunnen vinden, Jordie slaaf.” “Dank u, meester Bram.” Omdat ik nu alleen in mijn ondergoed was en mijn erectie voor iedereen binnen 10 mijl duidelijk zichtbaar was, was ik in volledige seksuele modus. Uit mezelf begon ik een beetje te bewegen. Een beetje heupwiegen, een beetje draaien om mijn kont te laten zien, en een beetje mijn handen van mijn tepels naar mijn dijen laten glijden, wat fluitjes en snedige opmerkingen van de jongens uitlokte. “Hoewel ik je leuk kan vinden, vind ik je nog steeds een klootzak. Trek het ondergoed uit en word naakt voor ons allemaal, Jordie jongen.” Mijn pik tintelde, en ik weet dat er een voorvochtvlek op mijn ondergoed zat. “Ja, Meester Bram, ik zal nu naakt voor u worden.” Tegen die tijd was ik volledig geil en seksueel. Om eerlijk te zijn, kon ik niet wachten om van het ondergoed af te komen. Toch dwong ik mezelf om er een seksshow van te maken. Hier was ik, mijn laatste stukje kleding, mijn laatste stukje waardigheid verliezend, om een naakte speeltje te worden voor de pestkop van de klas. Dat is zo heet! Ik stak mijn duimen onder het elastiek en begon met het ondergoed te spelen. Ik trok het aan de ene kant naar beneden en aan de andere kant omhoog, en wisselde toen. Ik trok het omhoog en propte het in het midden, zodat het eruitzag als een string. Ik draaide me om en propte het ondergoed in mijn bilspleet, waardoor mijn billen bloot kwamen te liggen. Ik gaf mezelf een wedgie. Op dit punt was ik echt een striptease aan het dansen. Ik was aan het draaien, twerken, spelen met het ondergoed en voelde me geweldig. En toen kwam het moment waar we allemaal op hadden gewacht: het zou uitgaan. Ik deed het door het elastiek aan elke kant naar beneden te trekken, afwisselend aan elke kant, een beetje meer elke keer. Mijn keiharde pik stond op springen. Ik wreef nu het elastiek over de bovenkant van mijn schacht en bleef langzaam naar beneden trekken. Het ondergoed gleed over mijn lul, onthullend meer van mijn schacht terwijl het ging. Uiteindelijk kwam ik bij de kroon en draaide een beetje voor effect. Toen trok ik het elastiek verder naar beneden. Hoewel 90% van mijn lul nu zichtbaar was voor Bram en de jongens, voelde ik de spanning van dat laatste stukje dat werd tegengehouden door het ondergoed. Ik was keihard. Het was een intense sensatie, voorbij wat ik normaal voel. En het was bevrijdend, om mijn geilheid te delen met een kamer vol hete jongens. Het was tijd. Ik gaf het een extra rukje, en mijn lul sprong eruit als een stuiterbal. Applaus. Bram zei: “Verdomme, mijn kleine seksspeeltje is geil. Doe het ondergoed weg. Spreid je benen en leg je handen op je hoofd.” Ik deed wat me werd opgedragen. Mijn hele lichaam tintelde terwijl ik daar volledig naakt stond voor deze hete pestkop, de hele klas en de hete leraar. “Schud het, blijf voor me dansen, jongen. Laat iedereen zien hoe geil je bent. Schud je lul en ballen voor ons.” Ik ben niet de beste danser, maar ineens vond ik bewegingen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Ik spreidde mijn benen, schudde mijn edele delen, hurkte laag en strekte me dan zijwaarts uit. Ik voelde dat de hele boodschap van mijn dans in feite was dat ik een naakte slaaf was.
Deze hete Brad-pestkop, en ik liet hem mijn meest intieme delen zien om hem te smeken mij te voelen en te bezitten. Toen ik me omdraaide en mijn kont schudde, was het alsof ik zei: “Alsjeblieft, sla en knijp me.” Elk deel van mijn lichaam werd aan hem aangeboden voor zijn plezier. Op een gegeven moment ging ik zelfs op handen en knieën als een puppy en kroop in een cirkel. Toen mijn rug naar hem toe was, stopte ik, spreidde mijn benen iets meer en zorgde ervoor dat hij mijn gat en mijn ballen kon zien. Ik gaf ze zelfs een kleine schud. Ik wenste dat hij me toen zou slaan, maar dat deed hij niet. Dus stond ik weer op. Maar ik zou niet lang teleurgesteld zijn. Zodra ik weer naar Brad keek, al mijn glorie tonend, stond hij plotseling op en greep mijn ballen. Met zijn linkerhand pakte hij ook mijn lul vast. Hij bracht zijn gezicht vlak bij het mijne en zei met zeer hete seksuele spot: “Ik hoop dat je van me houdt. Echt waar, want als je dat niet doet, is dit behoorlijk vernederend, toch? Ik bedoel, je hebt alles gehoorzaamd wat ik je heb gezegd te doen, je hebt je uitgekleed voor iedereen in deze klas. En op dit moment voel ik aan je ballen en speel ik met je lul. Als je niet van me houdt, is dat behoorlijk vernederend. Wat heb je te zeggen, geile Jordie?” Dit was niet moeilijk. Hij had gelijk! Ik stond naakt op zijn bevel, en had hem in feite gesmeekt om mijn seksslaafmeester te zijn. Nu speelde hij met mijn ballen en lul en bespotte me voor iedereen. En ik vond het geweldig. “Ja, Meester Brad, je weet dat ik van je hou. Je bent zo verdomd heet, ik ben vereerd om je naakte slaaf te zijn. Het spijt me voor alle keren dat ik je niet respecteerde, en ik accepteer deze vernedering als mijn straf. De aanraking van je sexy meesterhanden op mijn privé-delen, op mijn ballen en lul, maakt me ongelooflijk geil.” Alleen al door dit te zeggen werd ik heter, maar toen, impulsief, zei ik iets dat een blijvende indruk zou maken. “Ik wil je naakte slaaf zijn wanneer je maar wilt. Zeg het woord, en ik zal komen waar je me zegt en je naakte speeltje zijn.” Hierop mengde de leraar zich in. “Goed, Jordan, dat aanbod is publiekelijk genoteerd, en nu wordt van je verwacht dat je het waarmaakt. Voor de rest van het semester ben je Brads persoonlijke naakte slaaf. Brad, willen we Jordan nog kleding laten dragen in deze klas? Of moet hij hier altijd naakt zijn? Het is jouw keuze, hij heeft geen zeggenschap.” Brad glimlachte en keek me ondeugend aan. Hij had nu macht. Hij had de macht om me het naakte speeltje van de klas te maken voor de komende zes maanden. Ik kon zien dat hij dat geweldig vond. Hij kwam weer dichtbij en begon mijn lul te strelen met zijn linkerhand, terwijl hij met zijn rechterhand mijn kont kneep. Hij antwoordde niet meteen, omdat hij genoot van het domineren van me voor iedereen. In feite haalde hij zijn linkerhand van mijn lul, greep mijn haar, draaide me zijwaarts en boog me voorover. Toen kreeg ik wat ik stiekem wilde. Hij begon me echt goede klappen op mijn kont te geven. De klas floot. Brad fluisterde beledigingen terwijl hij me sloeg en ik kromp ineen. “Leer je les, slaaf. Hete meester Brad bezit je lichaam. Je hebt beloofd mijn seksslaaf te zijn voor de komende zes maanden. Dus wen er maar aan, teef.” Hij stopte toen met slaan en voelde langs mijn benen. Uiteindelijk was hij klaar om de vraag van de leraar te beantwoorden. Zou ik de komende zes maanden naakt in de klas moeten zijn? Het feit dat zo’n hete, arrogante pestkop zoveel macht had over mijn basiswaardigheid was, voor mij, ongelooflijk opwindend. “Ik hou van dat idee dat Jordan naakt is in de klas, maar we kunnen een beetje mild voor hem zijn. We kunnen hem een sexy paar ondergoed laten dragen naar de klas. Als ik vind dat het ondergoed sexy genoeg is, mag hij het aanhouden. Anders moet hij zich verontschuldigen bij de klas, het uitdoen, en naakt geslagen worden.. door elke jongen in de klas die dat wil. En, in ieder geval, als ik in de stemming ben, kan ik hem bevelen zich uit te kleden en ons toch te dienen. Is dat oké, jongens?” Een gejuich en applaus signaleerden goedkeuring. “Jongens, vinden jullie het leuk wat je ziet?” Hij greep me bij de schouders, draaide me om naar de rest van de klas, reikte rond mijn voorkant en sloeg mijn lul een beetje. Toen draaide hij me weer om, boog me voorover, en sloeg mijn kont voor hun plezier. “Ja, sexy,” waren enkele van de reacties.